fredag 2 december 2011

YOGA.

Det blev Shutter Island-kväll igår och jag var helt klart den som var mest inne i filmen. Jonas var nog den som var mest förvånad, den motsvarade inte hans förväntningar skulle jag gissa. Jag själv, som den filmslukare jag är, satt där med stora ögon och ville bara veta hur allt låg till. Man slutar inte kolla på en film mitt i, punkt slut. Speciellt inte den filmen, man måste ju få veta hur det slutar, eller hur.

Huvudet känns bättre idag, tack och lov. Så tänkte passa på att köra lite yoga och gå på träningsmaskinen lite lätt. Sen plugg och efter det helg. Fick betyget "föredömligt utfört" på mina tidigare uppgifter. Det känns bra, så nu fick jag mersmak!

Jag vill ha snö nu. Vitt och friskt ute, tända ljus och massa mys inne.
Kom igen nu.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar