måndag 19 december 2011

DET SKA FAN GÅ BRA.

Jag har funderat lite till och från hur jag ska kunna uppdatera er hur det gått på onsdag. Inser att det inte kommer gå att jag mailar och ringer var och en då jag kommer vara helt slut och ha massa annat att tänka på... no shit Sherlock, ungefär. Men jag vill uppdatera er så fort jag kan, för jag vet hur många som kommer sitta och vänta oroligt. Det enda sättet jag ser nu är att ni tittar in här en sväng. Lovar att skriva några rader hur det gått. Så när jag vilat och återförenats med min kära mobil, kommer det upp en status här hur jag mår och så vidare. Bara för er, mina vänner!

Jag kommer ligga på uppvaket i minst 24 timmar, sen hänger allt på hur operationen går med komplikationer osv. Men förhoppningsvis kommer det gå bra. Det SKA fan gå bra.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar