torsdag 8 december 2011

TORSDAG.

Jag har inte förstått att det är torsdag idag. Tyckte jag var hos pappa på middag igår, men det var ju 5 dagar sen nu. Känns som det är måndag och fredag hela tiden, det får gärna vara fredag alla dagar i veckan!

Nu har jag suttit och stirrat på den bittra kvinnan på pappret i för många timmar. Jag har insett att hon ser ut att ha en plastnäsa, men det är väl inne nu för tiden med tanke på att hela kroppen ska se ut som plast? Så hon lär ju vara jävligt hipp!

Alter Bridge - In loving memory.


Jag har inget vettigt att säga idag. Vet inte om jag någonsin har det här. Allmänt nonsens på den här bloggen men det kan ju vara skönt att läsa lite ordbajs ibland. Hoppas jag i alla fall! :]

Dags att sova, de senaste nätterna har verkligen satt sina spår.
Sweet dreams!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar