onsdag 7 december 2011

LÄTTAD.

Vilken start det blev på den här dagen. Storbölade till filmen Seven Pounds, rekommenderas starkt! Så jävla fin film så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Mitt huvud har känts som en vattenballong mer eller mindre hela dan. Det var ingen bra kombo imorse att gråta till filmen och ha spränghuvudvärk samtidigt, haha. Jag borde ju lärt mig vid det här laget att jag inte klarar av vissa sorters filmer, ändå ska jag envisas med att se dom. Sen är det ju alltid svårt att veta hur en film är innan man sett den i och för sig...

Har pratat med Uppsala också och äntligen har jag fått en operationstid!
20 december blir jag inskriven och den 21 ska jag opereras. Jag är så lättad och glad så jag tror jag spricker.

Jag fick 3 av mina önskningar uppfyllda idag. OP-datum, snö och det mest efterlängtade besöket på länge!
Trots sömnbrist blev den här dagen väldigt lyckad.

I'm trippin and I could not get over
I feel lucky like a four leaf clover


/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar