tisdag 27 december 2011

PLÖTSLIGT HÄNDER DET BARA.

Äntligen börjar jag komma dit jag vill med den här bloggen. Det tog ett tag att inse men nu känns det tydligt, vet inte om det är operationens efterdyningar som lämnar sina spår. Har allt för länge tidigare bara skrivit blaj om vad jag gjort om dagarna, eller vad jag sett fram emot. Men poängen med bloggen är ju att få ut reflektioner och reaktioner. Tankar som far runt i mitt huvud och som jag hoppas träffar er, mitt i prick. Så att ni, om kanske bara för någon minut, stannar upp och reflekterar. Att just du läser mina ord värmer mitt hjärta och jag hoppas du vill komma tillbaka. Jag ska försöka se till att du vill komma tillbaka. Att vi båda kan känna att det faktiskt finns något att hämta här.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar