måndag 26 december 2011

EMBRACE IT.

Det kliar nåt otroligt i mina fingrar. "Embrace it, Emma, embrace it!" är det enda jag tänker. Snabbt och låt det inte flyga ifrån dig, utan gör något bra av det. Jag vill göra så himla mycket och att få lov att bara sitta på arslet hela dagarna har gjort att min kreativitet åkt upp i taket.
Jag känner mig inspirerad. Jag vill måla, läsa, fota och skriva. Fota är väl det som ligger längst bort i planen dock... Men det är saker som jag alltid älskat att göra och de bara växer inom mig. Jag har alltid varit en pratkvarn och därför är bloggen bra för mig. Jag får ventilera lite när ingen orkar lyssna. Ska nog dock läsa lite fler böcker, bli lite mer seriös, inspirerad och kanske skriva mer. Helt klart värt att suga på den karamellen...

Nu ska jag plocka fram penna och block och se om man kan åstadkomma nåt vettigt idag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar