måndag 26 december 2011

HUVUDSAKEN.

Meeeen åååh jag har så tråkigt... Inläggen haglar in just nu, synd att det går i såna perider men jag ska föröka bli lite mer "jämn". Mitt huvud är just nu som årets mest spännande julklapp. Ni vet när man var liten och det är kvällen före julafton och man sett alla julklappar som ligger under granen och man vet att man måste vänta liiite till innan man får öppna dem. Jag har stått och dragit i paketet på mitt huvud och tjuvkikat på min sidecut. Måste säga att jag tror läkarna gjort ett bra jobb för att inte vara utbildade frisörer! Höhö, ska bli grymt intressant att se resultatet. Så jävla synd på alla ärr i skallen bara. Men va fan, i'm gon' rock it! ;] förhoppningsvis...

Allt sitter egentligen bara i huvudet och det blir vad man gör det till.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar