onsdag 14 december 2011

GOD MORGON? NEJ, GOD DAG!

Lyssna på Spotify: Timbuktu - Övertygad.
He's the shit.

Har äntligen fått iväg mitt mail till Ung Cancer, det var ju på tiden. Det skulle betyda allt i världen att få ett svar. Sen fortsätter väl striden med Länsförsäkringar angående min sjukförsäkring. Återigen ett svar som inte säger ett skvatt om mina frågor. De pratar runt allt och hänvisar till nån byrå för prövning i ärendet. Idioti, svara istället. Det kanske är dags att slänga in slicen med att jag går vidare till rätten för prövning i ärendet istället...

Känns som jag stångar mig blodig här och var just nu. Varför kan inte allt bara fungera? Västerås sjukhus fortsätter vägra godkänna förflyttningen, men idag hoppas jag på att jag får två samtal. Ett från Patientnämden och ett från Uppsala, förhoppningsvis har de något konkret att komma med.

Det vart ett mycket trevligt kaffebesök igår, men idag är jag helt slut. Korkat av mig att vara uppe från 06 till 00 och dessutom vara mer aktiv än vanligt. Haha, vad tänkte jag?

Blir marathon med E, Vince, Turtle och Drama idag.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar