lördag 24 december 2011

GOD JUL!

Kära vänner, jag hoppas ni får en fin julafton! Njut av lite ledighet, unna er lite extra gott och ta vara på dagarna! Umgås med släkt och vänner och, för en gångs skull, sätt er främst. Det tänker jag försöka göra. Jag har nog fått den bästa julkappen på länge. Maria, min läkare, var in igår och pratade med mig och att döma av läget så ser det ut som man skulle kunna operera en gång till och försöka ta bort ytterligare av tumören. Det för så klart med sig, återigen, risker. Samma risker som förut bara att riskerna blir större då de försöker ta ännu mer. Men läkarna ser det som positivt och nu tar jag ett steg i taget. Jag opererades i onsdags och mår redan väldigt bra, känner mig pigg och huvudvärken är "hanterbar".

Kommer få åka hem till mamma på tisdag kväll eller onsdag morgon. Det känns underbart! Läkarna pratar även om man ska påbörja strålning om några veckor - också något som jag, och de, ser som positivt. Men som sagt, nu tar vi ett steg i taget och ser vad som blir. Jag har vunnit den här utmaningen också, nu är det dags att bygga upp kroppen igen och fortsätta kicka skiten åt h-vete! Vänstersidan är fortfarande lite fumlig, men det blir bättre, måste träna det bara, och det känns som en baggis just nu!

Jag har laddat med tidningar, filmer och annat pyssel. Idag tänker jag köra lite extra med sjuksköterskorna, de har ju faktiskt betalt!:D Om nån timme blir det finbesök av M & J, mysigt värre!

GOOOD JUUUUL!
/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar