tisdag 6 december 2011

TISDAGSMYS.

Igår hatade jag hela världen haha. Så den fick spenderas med mina kära vänner Vincent, E, Drama och Turtle - vilket järngäng. Jag hade blivit lovad att få ett datum för operationen, men tror ni jag fick det? Nej. Nu blev jag lovad att få datumet imorn istället. Tar orden med en nypa salt men håller verkligen tummarna. Nu har det gått 3 månader och jag har fortfarande inte börjat jobba på att bli "frisk".

Dagens mode är bättre. Ska träffa Sanna vid 13 för en fika på stan. Något jag inte gjort sen jag var på besök i gurkstan vilket var i mitten av oktober. Jag som älskar att ta en kaffe på ett mysigt fik, sitta där i timmar och babbla samtidigt som timmarna flyger iväg. Ser verkligen fram emot lite tid med S!

Jag och mamma stod dubbelvikta i köket igår, så kul. E var ut med ett gäng kompisar i helgen, alla är nyss fyllda 18. Den ena värre än den andra. Men det roligaste var en kille som gråter utanför krogen, över att han är så torr i munnen så han vet inte var han ska ta vägen. HAHAHA. Tänker inte nämna några namn, men fyfan va roligt. Jag ser kaoset framför mig.

För övrigt tror jag det här kan bli en riktigt bra vecka!

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar