söndag 29 januari 2012

TRÖG.

Min mini-sidecut är snart ett minne blott. Håret växer och spåren efter Jigsaw försvinner mer och mer för varje dag som går. Känns skönt att de kala fläckarna på huvudet inte längre finns. Typ. Önskar jag kunde klippa mig själv. Jag orkar inte gå till en frisör för att fixa till det kaotiska fågelboet på mitt huvud... Det får bli att vänta med det och se vad strålningen gör med det. Vem vet, jag kanske blir av med alltihop. Peppar, peppar, jag kan väl åtminstone få behålla håret. Men å andra sidan, tappar jag håret får jag väl investera i lite roliga peruker. En afroperuk vore ju grymt kul. Haha, ja..allt negativt får jag helt enkelt vända till något positivt. Men ska väl försöka att inte bli lika extrem som Samantha i Sex and The City.

Eller ja...varför inte? Haha.

Efter över 12 timmars sömn är Mårten ändå envis och lite smådryg med mig. Det gör det lite trögt på skriv-sidan för tillfället... jag ska plocka fram ritgrejerna och låta fantasin flöda. Som man så fint brukar säga. Jag behöver hitta den där inspirationen igen. Ett besök i hamnen en solig dag vore inte helt fel.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar