fredag 6 januari 2012

NEXT STOP.

Ågren har ett hårt grepp om mig. Han vägrar släppa, den envisa jäveln. Spola tillbaka tiden. Förlåt. Förlåt för att jag sa något. Jag har missuppfattat allt. Jag borde varit tyst. Förlåt.

Jag ska sluta hoppa och skrika. Nu vet jag att du är både blind och döv. Eller, jag vet att du hörde mig och jag vet att du såg mig, men samtidigt som du tittar blundar du. Jag förstår inte hur du gör. Hur, och framför allt, varför?

Idag vill jag bara spy på allt vad det heter. Dryga upp och ner-dag. Känslorna leker berg- och dalbana med mig och jag vill hoppa av. Skyller allt på Grey's Anatomy som sätter igång massa tänkvärda processer. "Did you say it?" Ja, jag sa det och inte fan blev det bättre. Just nu har jag nog med mig själv för att orka med att hantera flummiga relationer. Ska åka till Hollywood och ställa mig på berget där. Precis bredvid Hollywood-skylten. Skrika allt vad mina lungor orkar. Vilken befrielse det skulle vara. Blä. I'm done.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar