söndag 1 januari 2012

NYÅRET.

Jag ljög för er igår. Jag skålade inte in nyåret i mjukisar. Jag drog på mig kavajen och fixade till mig, hade inte hjärta att sitta som en hobo när alla andra dragit på sig finkläderna och var så fina. Mamma och Jonas var riktigt bra värdar. Maten var topnotch och stämningen var supermysig. Det var trevligt att sitta och prata med dem, Ulla och Ingvar om allt mellan himmel och jord. Jag är nöjd över att jag var hemma och tog det piano, kunde inte satt punkt för 2011 på ett bättre sätt.

Nu ska jag kila upp och äta frukost. Idag tänker jag skrutta runt i mjukisarna, heeeela dagen faktiskt. Det är dags att varva ner totalt och lyssna på kroppen. Luften börjar gå ur mig och det känns att det har varit aktivt. Dags att betala återigen då. Men det är så värt det med tanke på mina senaste dagar. Tvinga mig betala med grym huvudvärk och galen trötthet så länge jag får ut nåt av det. Och de senaste dagarna hade jag bara kunnat drömma om att få ut så här mycket av. Kärlek, från mig till er.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar