torsdag 2 februari 2012

SOLIGT.

Jag flög upp imorse när telefonen ringde. Det var någon Mattias(?) i luren och jag fattade inte vem han var. Min röst gick upp i falsett och harklade mig ungefär femtioelva gånger innan den lät någorlunda normalt. Snyggt, och så dalmålet på det... Han yrade, jag yrade. Onkologen. Mask. Röntgen. Måndag. 12:00. Eller var det 11:30?

Njuter av att solen bländar mig genom de skitiga fönstrena (som det verkligen behöver göras något åt). Det förvirrade uppvaknandet lämnade en vattenballongskänsla i huvudet. Dags att citodon och förbereda för tvättdag. Imorgon, peppar, peppar, får jag nog besök av två tjejer som är av värdsklass.

Tack för era mail och kommentarer. Tankar och kramar i internetformat - jag tar emot dem. Kärlek tillbaka till er. ♥

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar