torsdag 16 februari 2012

FÖRINTELSEN AV MÅRTEN.

Första strålbehandlingen är klar, nu är det bara 27 kvar!

Det gick fort, tar ca 10 minuter för varje gång och nu hoppas jag innerligt att Mårten lider och är lite skadad. Lite mycket skadad. Det är nu jag plockar hans taggar, en för en och snart kommer det inte vara någonting kvar av honom.

Nu kommer jag strålas måndag till fredag i 6 veckor, har en känsla av att det kommer gå fort. Känner mig för tillfället helt slut, men det kan nog vara en kombination av två väldigt aktiva dagar plus dagens behandlingsdos, vem vet. Dags att ladda batterierna med filmmaraton och tidig kväll. Sov nada inatt så har nog en hel del att ta igen. Skönt att det alltid kommer gå till på samma sätt med strålningen, då har jag inte så mycket att fundera över inför imorn. "Favorit" i repris.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar