söndag 12 februari 2012

14:27

Tröttheten verkar ha kidnappat mig. Nu har det gått bra många dagar och tycker väl att den kan släppa mig. Känner mig nästan smått förkyld men ändå inte. Vattenballongshuvud och mör i hela kroppen, ändå har jag tagit det riktigt lugnt den här veckan. Strålningen börjar på torsdag och det känns verkligen inte som att jag är i toppform. Iväg på samtal imorn och jag tror knappast det kommer göra mig piggare men det ska bli "skönt".

Skolan hänger över mig likt en hungrig hök som är ute efter dagens första föda. Jag är den där lilla matbiten som skräckslaget letar efter ett gömställe nere på marken. Hur gömmer man sig för höken när det endast finns kala ytor?

Ska plocka fram ritblocket och försöka få lite inspiration. Det är ganska tomt på det kontot just nu.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar