söndag 25 mars 2012

LYCKOVÅGEN.

Jag har fan haft en skön helg. Suttit ute på balkongen och njutit av solen, pratat med vänner, läst en bok och bara haft det bra. Jag har orkat och det är jag så otroligt glad för! Idag blev det en liten promenad till A för brunch (eller vad jag nu ska kalla det), massa babbel och skratt. Underbart avslut inför den nya veckan. Jag är lite rädd för att det här ska släppa och det vet jag ju att det kommer göra. Det går upp och ner, det är så det funkar - vare sig jag vill det eller inte. Men jag tar myrsteg fram och ska försöka sova tidigt. Göra allt jag kan för att hålla mig så pigg det går, skapa större förutsättningar för det.

Jag glider med på lyckovågen så länge jag kan. Njuter tills den gått över och då är det bara att försöka fånga nästa. Det är så jävla underbart att känna så här. Men nästan skrämmande att verkligen inse vilken stor skillnad sol och lite ork gör.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar