tisdag 17 april 2012

ISON & FILLE.

Delar av er text är som några av mina tankar.

Jag skrattar idag kanske gråter jag sen. Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.
Morgondagen är för långt bort men vi är här idag.
Livet är hårt och det visste jag redan då. Vill leva fullt ut, jag är värd det.
Jag tuggar och ler. Inget att ta lätt på. Men det är rätt lätt att bli väck då.
Vissa dagar på topp, andra på noll. Vissa dagar redo att dra för det känns som att ingenting spelar någon roll.
Som när livet tar stopp. Jag lever i nuet, vår tid här är kort.
Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet.
Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid.
Tar vara på tiden jag fått, det är så jag vill leva mitt liv.

Så jag lever idag, idag, idag. 

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar