torsdag 11 april 2013

MITT ÄLSKADE HJÄRTA.♥

Mitt flow fortsätter. Vågar knappt tro det. Psyket har det fortfarande tufft ibland men energin är så annorlunda. Konstaterandet får mig att tappa hakan i backen. Jag älskar det och kan fan inte göra annat än att känna mig glad. Som jag sa till H igår, för första gången på månader kan jag säga att jag mår bra och mena det. Orkar med Freja mer, vilket gör att jag känner mig som en bättre matte. Ser allt positivt som hänt på senaste och vilka effekter det ger. Relationer som blivit bättre, vänner som lyft luren och tagit upp kontakten. Att H gjorde det fick mig fan att bli lycklig. Allt jag känner nu för tiden, alla känslor, är så förstärkta. Är jag glad nu då är jag fan överlycklig och är jag ledsen, ja då är jag jävligt ledsen också. Känns som känslorna är intensivare, vilket är både på gott och på ont. Försöker jag må så bra som möjligt är det bra, för då får jag hjälp av endorfinerna som far runt i kroppen och sätter fart. Den positiva spiralen blir bara längre och längre. Försöker meditera massor och släppa fokus på huvudvärken, dumpar TVn och går ut - metoder som får direkt effekt.

Jag förtjänar fan det här.

Idag gick mitt trasselsudd från just det till en mjuk, go liten valp. Hon blev som bebis igen, hur mysigt är inte det?





Denna nyklippta lilla tjej gör mig så galet glad. Kan någon vara ens allt så är hon mitt. 

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar