tisdag 9 september 2014

STOCKHOLM TUR OCH RETUR.

Där satt vi, krulltotten och jag, i bilen som rullade mot Stockholm och en dag jag väntat på så länge. Fast ändå inte länge egentligen, en sommar bara. Hon gjorde dagen så mycket lättare genom att ställa upp att köra, så jag slapp kånkande på diverse tåg. Med byten, mycket folk och stress - något som tar så enormt på mitt energikonto. Jag är tacksam, för hon ställer alltid upp. Finns där, hjälper till, underlättar i vardagen med sådant som är så mycket svårare för mig idag än förut. Hon förstår mycket av problemen och svårigheterna i min vardag. Sedan att dagen blev roligare och att det blev kvalitetstid är ett stort plus i kanten så klart, istället för att uggla ensam fram och tillbaka på ett trött tåg!




Dagen har gått fort, ändå hann vi mycket. Varför jag och Josefin Crafoord pekar Fuck Cancer för får ni undra över ett tag till! Det kommer inom kort! ;)

Idag utmanade jag mig själv och jag är stolt. Men nu är jag trött. Sova? Svar ja.
Jag återkommer.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar