lördag 23 juni 2012

MIDSOMMARHELGEN.

Jag lever. Men de senaste dagarna har min kropp varit i uppror. Det märks att allting verkligen är upp och ner och jag vill bara trycka på stopp. Trycka på knappen så allt blir återställt igen. Sådär något normalt i alla fall. Kroppen som har velat tömma min arma lilla magsäck flera dagar i rad fick som den ville till slut - jag ropade på Ulrik som man tydligen säger. Ulrik, liksom.. varför Ulrik? Ser inte logiken i det där... Matlusten är sådär och det känns ju lite trist så här under midsommar. Myser hemma hos pappa i Mockfjärd över helgen. Skönt att umgås lite och dessutom får byta soffa och omgivning.


TVn rullar och jag ska återgå till sällskapet, dessutom är jag en alldeles för stor tröttmössa för att försöka få nåt vettigt sagt här, men hoppas ni har en mysig helg!


Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar