onsdag 31 juli 2013

FUCKING REALITY.

Det känns som jag har huvudet ovanför vattenytan, hela tiden kippandes efter sista rejäla andetag. Kallsup efter kallsup och benen jobbar som bara den. Trampar vatten samtidigt som vågorna brottas med varandra, högt och lågt runt mig. Jag, mitt i kaoset. Stormen. Hur fan hamnade jag här?

Oavsett svaret på den frågan är saken den, att det finns bara en sak att göra. Som fisken sa; "just keep swimming". Att aldrig ge upp, hur mycket det än känns som att världen jobbar emot en. Egentligen är det ju så jävla tröstlöst. Konstaterande: det går riktigt tungt just nu.

Emma

2 kommentarer:

  1. En sådan helvetestripp du är ute på är mycket upp och ner, mestadels ner. Men härligt att se ditt jävlar-anamma och stenhårda vilja. Som du skriver finns det bara en sak att göra - att aldrig ge upp. Jag är säker på att du kommer att kasta ut den där Mårten ur ditt liv.
    Heja Emma, massor av styrkekramar :-)

    SvaraRadera
  2. Massor av kramar.

    Pernilla

    SvaraRadera