onsdag 12 september 2012

TIME.

Mårten verkar extremt bökig i mitt huvud idag. Längesen huvudvärken kändes så här långt in i hjärnan. Känns som den är precis där tumören är. Mitt i skiten. Påtagligt. Det har gjort att jag känt mig lite lättirriterad idag. Hela dagen blir mer utmanande med tanke på huvudets dags form. Men massagen var det bästa och den var välbehövlig kan jag lova. Freja har nog också haft en jobbig dag. Vaccination och det resulterade att hon numera är känd som huggormen på hundkliniken. Vet inte om det är bra eller dåligt... dåligt skulle jag tro. Hon har en vilja av stål denna lilla damen som försöker styra och ställa, inte bara hemma. Men en vilja av stål, det har hennes matte också så att hon bestämmer kan hon se sig i himlen efter. Sötbollen kallas huggormen... haha herregud. Alltså, att den lilla leksakssöta hunden kan vara så hotfull, det kan man inte tro.

Dagens frilla, lite skillnad mot innan. (Ja, Freja är lite fluffig och hårig här, jag vet...)


Det är mycket tankar och känslor som far runt. Mycket som händer nu, måndagen närmar sig med enorm fart. Tycker det kunde vara den 27e istället så jag kunde få resultatet av MR-bilderna överstökat. Alltid ska det dras ut på saker och ting så att man än en gång ska gå med denna ovisshet och väntan. 10 dagar. Det är 10 långa dagar.

"Gör inte om samma misstag eftersom du då går miste om chansen att begå ett annat." Tack för påminnelsen.

Emma

9 kommentarer:

  1. Vad mycket håret växt!! Jag håller tummarna och förstår att tankarna far. Hoppas huvudvärken är något bättre imorgon vännen. KRAM

    SvaraRadera
  2. Fina fina du Emma! och söta Freja förstås :) Tänker på dig och håller tummarna! Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära du! Vi får ses snart, jag hoppas på att kunna komma till Västerås på en dagstripp inom en snar framtid och bara träffa lite vänner. Måste samla lite energi och få några saker överstökade först! Saknar dig, hoppas du mår bra! Kramar

      Radera
  3. Du är hur snygg som helst! Vilken fin frisyr'!!

    SvaraRadera
  4. Fin Emma! :) Det är nollning och jag saknar dig! Det är du som är SOL för mig och det var så roligt att få planera och toasta med dig! Vi tänker på dig ska du veta. Stor kram! //Annica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag saknar dig, nollningen lite också! Att toasta med dig var superkul, det betydde mycket att du fanns där för mig under den tiden. Du är en fin person med ett stort hjärta! Jag hoppas du mår bra. Största kramen!

      Radera
  5. Jag tänker på dig Emma! Och jag håller tummar och tår för dig.
    <3

    SvaraRadera