lördag 14 juli 2012

TYP SOM FÖRR.

En kväll som denna har jag längtat efter ett bra tag. Middag hemma hos farmor och farfar, innehållande trevligt sällskap, god mat, skratt och resor (några årtionden tillbaka) i form av kort man knappt minns (och ej visste om för den delen). Kan se varför pappa är så handsome - farfar - och brorsan, du kan ju bara titta på dem så vet du på ett ungefär hur du kommer se ut om några år. ;] Bara en parentes. Det bjöds på massa gott som vanligt och ett tag kändes det som att de kunde rulla hem mig. Farmor är alldeles för bra på att baka... Mys med kusinerna och härligt umgänge, precis som förr. Fantastiskt kul, och jag är så glad att jag orkade med det trots att jag blev överkörd av en ångvält igår.

Nu ropar sängen något hysteriskt om jag lyssnar, känner och tänker efter, så äntligen ska jag krypa ner. Godnatt och tack för idag mina nära och kära!

Idag kändes det nästan som att Mårten aldrig hade hänt, och det kan fan ingen ta ifrån mig. Han har liksom fattat att han inte ska göra sig påmind exakt jämt.

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar