lördag 7 juli 2012

HURREY!

Igår var en jävligt fantastisk dag. Inte nog med att J fyllde år och det blev lite kalas med mysig släkt, jag kände mig piggare än vad jag gjort på veckor. Nej, piggare än vad jag gjort på månader tror jag faktiskt. Kul att kunna känna sig som någorlunda normal och kunna umgås... typ... riktigt! Kvällen slutade med alldeles för mycket god mat, lite mer tårta och en sen kvällspromenad med M. Trots promenaden och den fullspäckade dagen kunde jag inte sova när det väl var dags. Var nog sockerstinn, eller nåt, så jag inte kunde ligga still. Natten blev en enda lång mardröm som aldrig tog slut. Drömmer, vaknar, snurrar snurrar snurrar, går inte att somna om. Fortfarande sockerstinn eller vad är det frågan om...Slumrade till och från men det blev inte mycket sömn.

Idag är jag seg, men jag lever på gårdagen.

Saknar en hel del västeråsare just nu. ♥ Hur ska detta gå? Haha.

Emma

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott fina Emma<3 Kram //Matilda.B

    SvaraRadera
  2. Så kul och skönt å höra vännen! Du är en kämpe! <3

    SvaraRadera