måndag 16 juli 2012

FÖRESTÄLL DIG DET VÄRSTA MEN HOPPAS PÅ DET BÄSTA.

Dagens inställning när det var dags att titta på lägenheten. Tyvärr sjönk mina förhoppningar ganska snabbt när vi gick in i den. Rätt så bra planlösning men till min besvikelse ingen balkong, och tyvärr inte heller så superdupermysigt fräsch. Tack men nej tack, den luktade inte godis. 

Har snart letat igenom hela jäkla internet och en sak kan konstateras: det finns inte mycket lägenheter i Borlänge. Jag är inte kräsen. Vill ha en 1 RoK med balkong, ganska centralt men behövs ju inte vara miiiiitt i smeten. Inte allt för dyr (läs: gärna billig). Jag kanske är kräsen... Hur som helst. Nu ska jag hoppa i säng, hoppas jag kanske vaknar till lite nyinkomna lägenheter på diverse internetsidor. Tillbaka i Djurmo hos mamma och i veckan bär det av till Västerås för att fixa i lägenheten. Förhoppningsvis ligger den snart ute för försäljning!


Jag tar tacksamt(!) emot tips på privata hyresvärdar i Borlänge som kan vara värda att slå en signal! Alla andra möjliga tips är i och för sig också välkomna, så länge det kanske leder till en lägenhet. Tack ni söta borlängebor och andra!

Jag är ju inte bara kräsen, jag har ju fan höga krav också... 

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar