söndag 27 november 2011

TOTALT UNDERBAR HELG.

Syrran och brorsan kom på besök i lördags och det blev babbel högt och lågt. Jag tror alla hade nån grad av fnatt, vi skrattade så vi kiknade allihop. Tårarna sprutade och magen gjorde ont, haha ibland är det skönt att bara sluta tänka. Det har varit ett jävla madhouse här hemma hela helgen och ja, jag får nog ta på mig det största ansvaret för det. Mina tankar far runt tusen saker och jag är inte ensam om att inte kunna prata. Tror alla har lite talfel här just nu.

Jag äter mindre och mindre kortison vilket känns väldigt bra. Ändå är jag pigg och mår väldigt bra med tanke på situationen, det är grymt! Vet inte om jag inbillar mig att jag mår så "bra" eller att jag verkligen gör det, haha hur som helst är det väldigt bra. Jag ska inte tråka ut er med mitt snack om hela situationen. Jag har nu väldigt många att tacka för leendet på mina läppar.

Jag längtar framåt.

/E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar