tisdag 7 oktober 2014

WELLNESS TV.

Till skillnad från igår är glädjen total idag. Mailen plingade till; 1 oläst mail, från Mysia. Fjärilarna i magen tog en jäkla fart och for runt i ett enda virrvarr. Äntligen! Som jag väntat på den här dagen. Efter många turer hit och dit, förfrågningar och bl.a. företagskonkurs kom jag till slut i land med en TV-intervju. Tack vare ett samtal från AftonbladetTV i början av sommaren. Jag utmanade mig själv, vågade och tackade ja. Resultatet av dagen jag åkte till Stockholm för ett tag sedan är här. En spännande och mycket givande dag med gänget på #wellnesstv.


Känner mig stolt och nöjd med min insats. Det är ju trots allt inte varje dag jag sitter i den situationen. Måste ge en eloge till Wellness-gänget och tacka för deras fina bemötande. Tack vare dem och stämningen - både lättsamheten och att det var högt i tak - kände jag mig enormt bekväm och avslappnad! Josefin med sin sköna avslappnade och lätta attityd gjorde mig lugn. Hon speglar mig väldigt bra när jag tänker på det. Glad och lättsam, samtidigt som hon kan vara allvarsam och naturlig.

Tack för att jag fick vara med, det gav väldigt mycket. Nu hoppas jag innerligt att det även ger er tittare något. Kanske en tanke om ditt liv, kanske en insikt.

Emma

1 kommentar:

  1. Hej Emma, nu har jag upptäckt din blogg!! Toppen - finns massor för mig att läsa! Tack för alla kloka ord - och ett superbra inslag på Aftonbladet TV! Många kramar fr Sylvia <3 <3 <3

    SvaraRadera