torsdag 6 oktober 2011

JAG SAKNAR...

VÄSTERÅS. Lukten av Västerås. Skrapan och utsikten därifrån. Hamnen, underbara hamen. Min ovve. Alla dryga gallerior som är utspridda över hela stan. Min lilla TV som alltid får stå ut med pikar från mina kära vänner. MDH. Att alltid promenera - hit och dit. Min säng. Kaffe på balkongen med underbart sällskap. Alla mina vänner, mina västeråsgurkor, önskar jag kunde ta hit er. Min stökiga lägenhet, som det blir kaos i på två röda sekunder. Att kunna göra vad jag vill, när jag vill. Att härja med allt underbart folk från högskolan. Det är väl några utav de tusen saker jag saknar just nu...

Jag saknar verkligen mitt liv i Västerås, nåt enormt. Det gör fan ont när jag tänker på det. Tänk om allt bara var som vanligt.

/Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar