måndag 26 september 2011

HELL TO THE NO.

Idag är en sån där dag då man inte ska lägga handen på axeln och fråga hur jag mår. Ringde till koordinatorn i Uppsala idag och fick reda på att jag ska på mottagarbesök den 13 oktober. 13 oktober, whaaat? Vad hände med att jag skulle opereras inom 1-3 veckor? Vi är nu inne på vecka 3. Den 13 oktober va tanken att jag skulle få prata med en läkare för att se hur jag ska gå vidare med min lilla "situation". Återigen whaaat? Vad hände med att jag skulle få operation? Menar de att jag ska gå och vänta 3 veckor till med ovissheten hängandes över mig? Menar de att det är mänskligt att vänta 6 veckor på att få reda på vilken slags tumör jag har i huvudet? Som mamma sa, man ska vara frisk för att orka vara sjuk. Dags att strida igen då. Jävla sjuvård.

Tänker spendera resten av denna gråa dag med min älskade mamma. God mat och sen te-mys framför TVn. Jag kommer få fyrkantiga ögon och bli mullig om det ska fortsätta så här, haha! Imorn får det bli en stund på crosstrainern, det här funkar ju inte. Det kryper i mig, jag vill träna!

Marcus Foster - I was broken.


:]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar